25.7.06

stingslig

jag känner mig lättretad och irriterad.

Det började redan igår och nådde kanske kulmen idag när jag vaknade en timme försent och 20 min innan jag är tvungen att vara på jobbet. orsaken var att henrik stängt av väckarklockan i sömnen. blä. och inte har jag sovit gott heller!

varför är det så här? måste nog se på tio orsaker att hata dig och lugna ner mig lite. men jag sitter ju här på jobbet och jobbar för fullt. bloggar. hurra...

"And why do the wrong feelings only grow in the dark"?!


Blir man inte upprörd "Våldet och kriget i mellanöstern fortsätter att trappas upp, och nu blir det väder" hur kan man vara så okänslig?! vädret när oskyldiga människor dödas för att landets ledare fått nån knäpp och hans självkänsla skadats. åt hell med världen!


jag vill bara vakna och kunna andas. utan att skallen känns som om den är full av ludd/damm/moln..

Inga kommentarer: