12.7.06

lets go!

Jaha, jag kastar mig ut i blogg-världen för att få skriva av mig lite. Det är trist på jobbet och jag har en massa dötid att döda..

är grymt stolt över mitt bloggnamn, men det var länge sen leja the princess warior gjorde ett framträdande, och den här gången är pangkakorna lagda på hyllan. pannkakor ska ätas, inte pangas..

människor ska inte heller pangas. när ska fundamentalister (och andra) börja behandla sin religösa tro som en tro och inte som den totala sanningen. De flesta religioner förespråkar väl kärlek på sitt eget lilla vis, men är inte kärlek och tolerans ord besläktade med varandra? Det måste ju vara mycket lättare för hjärtat att inte bry sig istället för att lägga ner tid och kraft på att hata. Trots allt finns det så mycket vettigare saker att göra...

En halvtimme kvar innan jag får lulla upp på skvallermöte på george. det var riktigt längesen sen sist.. annars har jag kastat ut 350 spänn på en kiropraktor som inte hjälpte. jag vill ha mer knak och brak i ryggen!



Larre edman, en sån jäkla skön kille! eller man.. han är 65, men vi tycker exakt likadant när det gäller skolhets, prestationsångest och livet. planera inte in för mycket i ditt liv, för blir det inte så blir du besviken och kanske deppad och får ångest. lev istället!

(ska jag säga som är uppbokad typ varje dag fram tills 28augusti...)

Inga kommentarer: