28.7.06

drömmar och tidsfördriv


Shit, jag vill vara en fairy of the forest. vad gött det skulle vara..

Huvudet har vaknat lite och igår sprang jag 20 min i Henriks fart. typ 60 min för mig då... de sa att det skulle regna, men inte. hoppas det blir uppehåll på orist i helgen. för jag vill bada i havet och leka utelekar med mina töser!

Marit Bergmans bästa skiva var den första soloskivan, tycker jag. Waste more time, är gasnak klockren. ska jag nångång leta en ny partner ska det vara med den låten. eller då kanske man låter lite för desperat? det finns ju helt klart andra låtar man kan ragga med. inte för att jag kommer på någon nu, men det finns det. eller funkar den här "de säger att de bästa är tagna, men de ljuger, för vi finns ju kvar?" eller alfs " jag kan ge dig allt, sött och salt" åh, nu blev jag sugen på gott och blandat! Har lovat henrik att köpa godis till bussresan idag. det kommer att ordnas på lunchen. bara 1.5 timmar kvar nu..

Emmaboda i år, najs. roskilde nästa år. ska du med? jag och Elin ska försöka skaffa ihop ett stortcamp. vi är ju i allafall 5 pers redan nu.. idag har jag som mål att tömma appers insamlingen här på jobbet. det är så lite att göra att man drar sig för att göra nå´t..

Sverige borde införa skoluniformer i allafall på grundskolan. tänk vad mycket bättre så många skule må. ingen ångest över vad i garderoben man ska välja, eller ångest över att man inte har något att välja..

Inga kommentarer: