30.3.08

jobbhelg

hej jag heter linnea och jag är trött. jag är så trött att jag skulle vilja lägga mig nu, men det ska jag inte, för jag ska plugga. hurra. anledningen till att jag är så trött är att det i natt blev sommartid. vi fick alltså sova en timme mindre. det betyder att patrik som skulle gå upp kvart över fem gick upp kvart över fyra. och jag är ju så dålig på att somna om. dessutom har jag jobbat och det tar lite på psyket..

men det var ju plugga jag skulle göra. inte blogga..

och jag borde städa för mamma kommer på torsdag och jag vet inte om jag hinner städa innan dess.. ähh, det löser sig.

jag och fredrik var på bio i fredags. vi såg flyga drake. en fin film. jag grät så det syntes fredrik grät inombords. fick en liten flashback från färjan hem från JVM-lägret i Polen då jag och en tjej kräktes i kapp på toaletten. tjejen som satt i stolen bredvid mig lyfte nämligen sin hand och tårkade tårarna exakt samtidigt som mig. och exakt samtidigt snörvlade vi. en väldigt fin och tankvärd film. i lördags var jag och några klienter på filmfest i ulricehamn. de visade hairspray, den var också tankvärd men inget man grät till.

plugga var det? puss

Inga kommentarer: