3.6.08

examen

I torsdags tog jag examen men jag kan fortfarande inte förstå det... det kommer nog antingen i höst, i vår när vi kommer hem från resan eller hösten efter det..

jag har ju varit på några examen på elmia innan, men min gick helt klart toksnabbast!.. jag hann aldrig fatta att jag var där. kan också berott på att jag var rastlös och inte kunde sitta still.. På onsdagen var vi på säsongsavslutningen på kåren bara för att det var sista gången som riktiga programstudenter. jag och jenny fick fixa in anna eftersom hon aldrig varit på kåren och inte hade studentleget med sig. haha det var kul. men iaf det jag skulle komma till var att jenny hintade om att jonas ställt frågor till henne om vad jag gjort under min studietid.. så jag vaknade vid 4 och började konstruera ett tal, om jag skulle vinna årets hälsoit.

när stefan och lana kom upp på scenen ökade min puls enormt, och även om jag rätt snabbt förstod att det var mig de pratade om rusade blodet.. jag glömde hälften av vad jag tänkt säga, men det gjorde inget. och även om det var ett kort tal så hann jenny, lena, gurkan, mini och jennys mamma börja gråta.. jag började gråta sen när vi kom ut till mingelhallen och fick se pappa.. hämtade mig dock snabbt.

ikväll blir det fest på 8c. kommer bli galet 50 pers kommer.. ojoj...

Inga kommentarer: