11.6.08

j'vla skit

idag när jag kör ett flyttlass hem till linköping ringer fredrik, vår kårhusföreståndare.
"Linnea, du har körkort va?"
jo jag kör bil precis nu svarar jag
"vad gör du törsdag em, fredag lördag och söndag?"
Jag åker till finland på fredag...
"jaha, vad synd, jag hade nämligen ett backstagepass till hultsfred att erbjuda dig. vi behöver nån som kör."
helvetes jävla skit tänker jag, jag skiter i jukola, sen tänker jag, nej det kan jag ju inte.. vi lägger på och jag har sån ångest, så jag smsar runt till folk och frågar om råd. fredrik säger att jag får en stund.. Johanna svarar rätt snabbt att hon inte är sugen på att åka, åker inte hon blir det inget lag tänker jag. men så ringer Sasse, vår coach. och coachens ord är lag. "Det är självklart du springer"
så själklart är det inte men ok, skönt att ngn annan bestämmer åt mig ändå..
så jag får klara mig utan hultan i år. och utan patrik till på måndag(han har ju också backstagepass där).
jaja nu ska jag äta och sen packa upp mina saker i det nya huset..
puss

Inga kommentarer: