3.6.08

känslor

jag har sett tre avsnitt av one tree hill idag, vet inte om det är därför jag är sån här..

jag har så sjukt svårt att kasta saker. allt från färgatpapper och nålar och sånt man kan pyssla med kanske sådär sån gång i framtiden om hundra år men även skor och kläder. även om jag inte använt dem på lääääääänge. vissa saker har följt med i byrån från lkpg till bymarken tillbaka till linköping för att flytta till tändsticksgränd och sedan hit till rosenlund. ska de få åka med på ytterliugare resor?

varför lägger jag på mina saker så många känslor. jag kan liksom inte separera från dem. för att de är en bit av mitt förflutna. typ mina rosa-vita basketskor. kommer jag ha dem på jobbet i sommar? nej. kommer jag ta med dem till nya zeland. nej. kommer jag ha dem när jag kommer hem? kanske om jag ska på fest med high school tema.. maria kanske kan få dem..

och jag kan inte fattat att jag tar examen på torsdag..

Inga kommentarer: