29.6.08

en av dem

Fan jag har blivit en av dem. en av dem jag brukade hata. som jag hatar. Jag är en av de 90-95% som åker ensam i bilen. Men det är inte mkt jag kan göra åt det för det är ingen på mitt jobb som bor där jag bor och jobbar de tider jag jobbar.. men så länge jag bara använder bilen till resor jag är tvungen att resa med bil får jag väl vara nöjd.
Som den här helgen åkte jag till Linköping och lämnade mina sista saker som jag inte längre behöver i mitt nya hem. Det gick inte riktigt ta dem på Swebusen... Mamma fyller år, och jag är glad att släkten inte får för sig att komma varje år. och även om jag tycker att farmor behandlar oss som inte bor i stockholm sämre än de som bor där är jag lika glad varje gång jag träffar dem att mina föräldrar valde att flytta från den staden..

Kristoffer (Buttman) sa att hade jag haft min blogg på nåt annat ställe hade jag tjänat pengar på den eftersom i allafall han är inne och läser den. men även om det hade varit kul så tror jag inte orkar med projektet att flytta den.. för då vill jag ju ha med mig det jag redan skrivit... Dessutom vill jag ju inte bli någon kapitalist ;)..

Tant Inga (min gamla granne) började nästan gråta idag när jag sa att hon var som min extra farmor, hon är så söt. och det är så kul när jag pratar skit om sin son (som är läkare) för att han förbjudit henne att cykla.

(jenny har bokat in en tid för oss hos tatueraren, men säg inget till mina föräldrar..)

Det här blev långt och bara massa strunt!
och mina föräldrar är toppen!

1 kommentar:

Dejen sa...

Det är bara att citera Page: "Lyssna på vad din mamma säger".

Hoppas du har en fin sommar! Själv har jag varit en vecka på Rhodos och skall ha en veckas semester på hemmaplan också.

/kusin