20.7.08

Så inte O-ringen..

Det här känns inte som O-ringen. jag sitter i en dubbelsäng, i ett varmt rum, vi har tre toaletter, två duschar, en stor bastu samt en TV med massa kanaler. dessutom har jag ju internet så att jag kan surfa. det känns verkligen inte rätt. ingen O-ringen stämning. inte den riktiga iaf.. Har tidig start imorn. och som alla år startar jag bland de första på minst en etapp så 08.06 ger jag mig ut i skogen. vilket betyder att jag måste gå upp 05.30 och har,redan innan jag ens startat gått över 5 kilometer. blir väl 2mil på en dag.. blir en rejäl träningsvecka det här..

har nu meddelat emmabodafestivalen att jag inte kan komma och jobba, men de behöver fler arbetare så om du vill jobba på världens bästa och mysigaste festival så hör av dig!

VM i tjeckien blev lite av en besvikelse för svenskarna tycker jag 4 brons är inget att stryka med.- herrarna har aldrig förr varit sämre i stafett än vad de var i dag... men men, det kvittar för mig.

om man har roligt går tiden snabbt sägs det. så jag är kluven. antingen ska jag ha skiiit kul den här veckan och då blir det snart fredag och fest och sen hem till patrik. men om jag har tråkigt känns kanske semstern längre och jobbet kanske kommer kännas mer avlägset? men det är ju lite roligare att ha kul..

gonatt!

Inga kommentarer: