20.7.08

6e

ikväll är det dags för den sista och avslutande etappen. den etappen som gör de andra fem värda att stå ut med. det är dags för den 6e etappen på detta femdagars, den stora FESTEN! Högfjällshotellet är bokat, de 1800 biljetterna var slutsålda redan i tisdags och vädret är på topp! det var dock inget toppväder att springa i, men jag tog mig runt och plockade 15 placeringar. slutade en placering från min tippade, vilket var bra. maria lyckades dock pricka sin precis... men de var bara 56 i hennes klass och i min klass var vi väl nånstans över 200 stycken.

Det är lite kul att i år på O-ringen var jag oich mina bröder här medan mamma och pappa var kvar hemma. det kunde man inte tro för några år sedan. att ens nån av oss tre skulle åka hit. Tobbe var dock en fegis och sprang inte sista etappen, esbjörn sprang runt trots sina skoskav som han fick redan på 1a etappen. alltså kan man söga att jag är bäst eftersom jag fortfarande är kvar och inte har några skoskav!

nu blir det öl sen prisutdelning, becka vann, sen bär det av till dammen vid hotellet där det blir förfest med allt och alla! biljetten är nerpackad! och imorn får jag kramas igen..

Inga kommentarer: