20.7.08

snart slut

idag är det dags för fjärde etappen. gårdagen är jag ganska nöjd med men det kan bli mkt bättre! jag måste bara koncentrera mig.. (kanske borde se vad en conzerta eller annan ADHDmedicin gör för koncentrationen..) Idag är det lift upp till starten som är uppe i hundfjället. man kan gå också men jag tror jag ska ta liften... de flesta har kortare bana idag än igår men intemin klass vilket är lite konstigt. dock har vi 10 000del i kartan. det sägs att hela banan ska vara nerför eftersom vi startar där uppe, men jag tror inte på det... blä för sen start, det är så sjukt varmt när jag springer, jag som starkt ogillar när det är för varmt..

nä ska väl gå up och packa och äta en massa frukost. på lördag kommer en bil full av ungdomar som är bakis + gun rulla hemmåt jkpg, ska bli skönt samtidigt som jag gillar det här livet. och att ha semester...

Inga kommentarer: