20.4.09

update

I onsdags åkte jag till Jenny i Borås eftersom jag på torsdagen skulle gå på jobbintervju. Det var sjukt kul att hänga med Jenny och Tossa och Borås visade sig från sin bästa sida (det var sol..).
Intervjun kändes ok, de ställde svåra frågor som mina bra och dåliga sidor, vad jag skulle tillföra teamet mm. Men på det stora hela kändes det bra för stämningen var god och vi hade trevligt. jag kanske gav ett smått förvirrat intryck men det är ju så jag är privat.

På kvällen var jag hos Sassa och Natha och spanade in deras nya lägenhet på torpa. riktigt najs! vill också ha en trea... Fredagen innehöll 25års kalas för johannes på enirohuset och eftersom jag körde bil höll jag mig till Ramlösan. Dock var det jag som sjöng högst och mest falskt under sången. lovely! =)

Lördag kom och skåne väntade. Det var dags för Årets 10mila! var från början coach för damernas 4e lag men blev på lördagkvällen inringd som reserv i lag tre. lite smått förvirrande men det gick överförväntan. både att springa och att coacha.. orienterare är rätt självgående som tur är! när jag kom hem låg patrik sjuk i soffan jag la mig brevid och medan han tittade på film på tvn följde jag herrarna på datorn. spännande!

På söndagen åkte jag och Fluffy upp till Ikhp och sprang en sväng. kände mig stark trots gårdagens ansträngning.. Sen åkte vi upp till Mariebo för att titta på när Särah spelade fotboll. de vann med smedby med 3-2, gött!
Jag gick dock i periodpausen, Patrik och christine kom förbi och vi plockade vitsippor som vi sen gav till Calles mamma. Fam losdahl bjöd på nybakat och det är aldrig fel en söndag! =)

idag är det måndag och jag har inte gjort mycket. väntat på att de ska ringa om det där jobbet i borås och köpt frön jag ska plantera ute på balkongen.

på torsdag blir det gbg och på lördag jobb på kåren. Ville gått på Big Comedy men eftersom alla mina vänner är upptagna får jag ställa in det och jobba lite istället. funkar det med!

Inga kommentarer: