11.4.09

Vilken vecka!

Shit vilken rolig vecka jag har haft! eller rolig och rolig, grisar ska inte ha roligt! =)
Men så här var det, jag jobbade onsdagen och torsdagen som vaktmästare på Per brahe gymnasiet. alla ungar hade ju påsklov och exepditionen skulle flyttas om så patriks pappa tog in mig och två killar till som slavar. fast vi slavade inte så mkt, vi mest bar verktyg och möbler, skrivade skruvar och kopplade om telefoner. kulkul! och att jag blev bjuden på lunchen gjorde ju inget det heller=)

sen på torsdagkvällen var jag och Patrik uppe hos losdahls. haha istället för att gå ut fastnade vi framför spotify och spelade upp gamla klassiker från förr och sjöng högt. sen gick patrik och jag hem. fast nere vid juneporten hottade vi en taxi som jag prutade priset på och som sen körde hem oss. najs!

Sen blev kryckan moster igen, Anna bestämde sig till slut för att trycka ut ungen. eller om det var ungen som bestämde sig för att komma ut. en liten Kyra blev det iaf..

fredagen bjöd först på bilmässa. jag gick omkring där på elmia och var helt salig över alla vackra cadillacs och chevor... På kvällen var det big bongo. De vänner som fortfarande var kvar i stan och inte hade åkt hem för att fira påsk ville inte följa med mig.. det hela slutade med att jag ensam gick till APT för att se Deportees. och det ångrar jag inte. så sjukt bra var det! Det bandet skulle jag inte skämmas över att exportera utomlands!

Idag bar swebussen hem mig till Linköping solen sken och pappa och jag var uppe vid lokgården och kollade in blå och vitsippor.

en helmysig vecka helt enkelt!

Inga kommentarer: