1.8.06

pa' dang

Nu ska Weezer lägga av, mina barndomsfavoriter bara slutar spela ihop. alla dessa hits de levererat genom åren och så bara pjoff!

fan vad bra benen kändes igår då när jag sprang. eller inte från början. då ville jag bara sätta mig ner och skrika, men efter lite stretch och hopp gick det över. nu började det regna också..

Sitter som vanligt på jobbet. lite mer att göra. har rankat alla sveriges kommuner. så kul! inte.. igår avslutades trängselskatts-försöket i stockholm. jag hoppas att de röstar för en fortsättning. men antagligen inte. männsikan är en sån bekväm varelse. eller i allafall människan i den här delen av världen... Det var något jag var upprörd över innan idag, men jag har glömt bort vad det var.. regeringen ska utreda om reklam är sexsistisk. och så tog de upp ljungbergs kalsongreklam som exempel. hur gör man reklam för underkläder utan att visa upp dem? okej, de hade ju bara kunnat visa själva kalsongen och inte ljungberg, det är sant.. Det är en annansak när man gör reklam för tex tvättmedel och tjejen får gå omkring i minikläder. det är sexistiskt. eller? ähh, jag vet inte. shit vad det öser ner! köpte nya byxor idag. 50 spänn kostade de. istället för 500, rena kapet.

emmaboda-bilen fylld. det ska bli kul!
puss å hej leverpastej

Inga kommentarer: