4.8.06

bra betyg

Läste idag att snygga barn ofta har bättre betyg "eftersom de har bättre självförtroende" jaha, eller är det för att känner en pres för att de måste vara störst bäst och vackrast. de vet att de ser bra ut och känner pressen att prestera på andra sätt också. jag vet inte. vad tror ni?

idag berättade jag en sak för en person som jag inte har berättat för nån annan är christer innan, men det kändes rätt bra. Kommer att sakna christer. undra om han förändras av att slakta får på island..?

jag ska jobba från 16-03 på emmaboda. kommer ju dö! vid 21 säger ju huvudet till att jag måste sova.. helst vill jag ju sova senast 22, tycker synd om mathilda. men det lär ju finnas kaffe. det står dock att man itne får dricka alkohol under tiden man jobbar. jag brukar ju bli rätt glad och sprallig av kaffe. men kanske inte om jag är trött från början? ska i allafall bli skönt med en veckas ledigt innan skolan börjar. men jag trivs här. även om det är lite folktomt vissa dar...

nu ska jag ut på stan och köpa en spaghettislev till min moster.

godnatt och trevlig helg..

Inga kommentarer: