3.8.06

dripp dropp


jaha, vad är bäst, att det regnar vatten här eller raketer i libanon/israel? jag tycker nästan vattnet.. Kärnkraftverk är avstängda pga att de brister i säkerheten och vi kan väl bara hoppas att Sverige äntligen stänger ner dem för gått inom en snar framtid. inget mer tjernobyl. det är ju inte ens nödvändigt. om alla bara kan spara lite el, så skulle de inte behövas och inget kol behövde importeras.

Blev så förbannad häromdan. det stod att Emil tagit guld på sprinten och de andra killarnas placeringar (inte top fem) men ingenstans stod det om att Kajsa tog brons eller att Lena kom fyra.

Köpte en tapetserad väggbit igår. ska tillverka en svart ram och antingen ha den som rumsavdelare eller tavla. kan inte bestämma mig... lyxproblem. Emmaboda nästa vecka. gött! hoppas jag. bara regnet regnar klart så att det blir bra och varmt. och att det inte regnar på lördag när jag ska jobba. och att folket inte är så blodiga. det är äckligt! men jag tror inte att nån har HIV, och jag tror det är rätt svårt att smittas av det, har ju inga sår på händerna direkt..

msn-online är nog det bästa msn gjort på länge...

Inga kommentarer: