2.8.06

efter sol kommer regn...

Jag kom på igår vad det var jag inte hade kommit på tidigare på dagen. för när jag cyklade hem så regnade det. och det var då jag kom på det. trafikljus borde vara utrustade med någon form av regnkänslighet, och då när det regnar, låta cyklister och gångare få grönt fortare. tiden kan ju vara densamma, tanter och gubbar är ändå inte ute när det öser ner, men man kan ändra frekvensen på trafikljusen så det blir grönt oftare.. de i bilen blir ju inte blöta. idag såg jag en jättefin tavla för 200 kronor som jag ska köpa. ska bara ringa affären och be den reservera den åt mig..

haha, det är ju knasigt. jag blir upprörd över saker och ting, men sen är det bara borta när jag ska skriva av mig om det. inte konstigt att jag inte är arg längre perioder...

tävling ikväll. hoppas att höjden på mitt smalben inte blir större och att höften håller. enligt kiropraktorn ska jag ju ta det lugnt. har några kotor som itne rör sig som de ska och ett ostabilt bäckene. hurrej!

Inga kommentarer: