15.8.06

trötthet och träningsvärk

jag är trött och har träningsvärk. det första för att jag inte sover, eller har sovit ordentligt den senaste veckan och det andra för att jag tränade igår.. Idag lunchade jag med Lin. en tant som inte såg solskyddshållaren slog smalbenet i röret och trodde hon skulle dör så de åkte taxi till sjukan. det hade inte ens blött igenom servetten när de åkte från platsen.. hade varit bättre om hon varit onykter. som på 6e.

Det är konstigt när det visar sig att det man trott i ungefär ett år sen visar sig vara fel. eller i allafall delvis. man vet liksom inte om man helt plötsligt ska lita på en person eller inte.. men det löser sig. Det med.

Jag borde jobba, för jag har faktiskt jobb att göra idag. men det tar inte så långtid så jag vilar lite.

på fredag efter jobbet drar jag och mamma till jöönköping! längtar! men tänk om det hade blivit göteborg?

Emmaboda då? jo, det var bra. inget hångel(tur det va?), två småfyllor, inget magic numbers, men ett Oh! Custer och gratis mat varje dag. mycket najs. en del bra band var det annars också.. Vet inte om jag ska orka med det här med terroristerna. varför ska oskyldiga drabbas för deras övertygelse. det vore väl bättre att attackera de stora männen i kostym direkt?

Castro lever.

Inga kommentarer: