18.2.07

Dimma

först var det dimma i mitt huvud. sen vilade en slags dimma över hela Jönköping. och luften i Halmstad var "krispig" där frammåt småtimmarna.. Fast det var inte alls som spiik, tur det kanske. jag behövde mer sömn än så. mina fötter behövde sömnen.. Det var kul att festa med Daniel, och Björn Rosenström-konserten var faktiskt bra! grymt tryck! Sittningen var dock askass och sovsalen iskall.. men maten god och sällskapet. och jag lovar saker för att inte göra folk ledsna och står fast vid dem. jag är snäll ibland. bara en vecka kvar nu...

Halland med mormor och tävlingar i påsk som vanligt eller skidor/bräda i åre? vi får väl se vad det hela landar... vem vet, det kanske inte alls är såhär då. och jag saknar mormor!
Fick ett trevligt sms av maria i morse. jag saknar dig också... vi får ha en 24 timmars fylla nångång.. typ till sommarn eller så...

Nemi och Emily strange är mina idoler ifall du skule missat..

http://www.lipton.se/ViewCard.asp?ID=4310503315

önskelista: Prenumeration på Nemi. en tekanna i porslin, ett strykjärn, en bakmaskin. och sen kommer jag inte ihåg mer..

och jag börjar halv nio imorn..

Inga kommentarer: