5.2.07

young and armed

Första dan på praktiken gick bra, men jag luktar rök efter att ha installerat en toaförhöjning hos en tant..

Det var mkt trevligt i helgen. eller, jo det var mkt trevligt.. tårta och Lin, det var längesen jag hade så många samband på en och samma dag som jag kom på under vår promenad. kändes bra, tillbaka till det gamla som var bra. Det värsta är ju att jag och personen egentligen passar som handen i handsken ihop.. ähh, nu tänker vi logiskt och lägger det bakom oss och oroar oss istället för smset... Eller jag tänkte vänta till den 25 innan jag tar det snacket..

och frågan är hur det blir imorn. och hur jag ska hinna få ihop den här veckan. men det löser väl sig... Jag tycker om mina föräldrar. i lördags ringde de och undrade om de kunde komma på besök, det kunde de ju inte, men de kommer på lördag istället. jag kommer att vara bakis, men det gör inget. funderar på om jag ska bo i j:s lägenhet när han är borta.. men det känns alldeles för seriöst.. jag är ju inte sån. Jag måste bli tuff och våga bryta ner min vägg..

ska iväg och cykla med min dummisfot nu.. pusshej

Inga kommentarer: