28.2.07

slem

när jag är sjuk så ser jag så mycket på tv att det nog inte är bra... men iaf jag har sett delar av ett jätteintressant program tre gånger nu. Det handlar om Kasper som är ca 5 år och som inte bryr sig om samhällets könsnormer. han gillar att gå i klänning och leker med både dockor och lego. Kasper avslutar programet med att säga "om det finns en tomtegumma, varför kan inte en kille vara Lucia?" jag frågar mig detsamma. Killen behöver inte vara bög bara för att han gillar klänningar. han är ju bara ett barn. bror gillade ju också att ha hannas fina kläder, och han verkar ju må bra idag.. OCH inför könsneutrala dagis så att vi kan skrota könsroller!

På "lustgården" just nu diskuteras njutning. onanering ska tydligen förebygga ångest. och om vi ser på samhället, och vilka som drabbas av ångest mest kan ju det stämma. Överviktiga kan ju få motion på recept utskrivet. kan inte deprimerade eller ångesttyngda få onani eller sex på recept? det vore nåt!

de ringde från akutpsykavdelningen på sjukhuset idag, först trodde jag att de kommit på mig. men sen erbjöd de mig sommarjobb.. men jag vill nog helst ha det i huskvarna. tror inte att lika många anställda där riskerar att dödas av klienter...

Grattis morbror K på födelsedagen och alla mina vänner som heter Maria!

1 kommentar:

Anonym sa...

precis! alla de kristna har ångest!!