28.12.07

2007 ToR?

shit.
jag kom nyss hem efter en vecka hemma i linkan. det känns som om jag åkte dit igår. det har gått snabbt. inte bara veckan, hela året har rusat fram. jag har hunnit med väldigt mycket, men allt känns som om det hände igår. var inne och pysslade lite på min gigantiska toalett idag och insåg att isolation years konserten var 23 mars. jag minns nästan hela den kvällen, för först jobbade jag tacon och sen gick jag till bongo med vår egna öviksbo stefan (bandet är ju därifrån om jag minns rätt).
fast det kanske inte är konstigt att det har gått snabbt. jag har inte haft tråkigt många minuter det här året. Tack alla som bidragit för att förgylla min tid!

jag hade funderat på en årets-lista. men jag kunde inte riktigt specificera specifika saker.. det var iaf skit att jag missade emmaboda, men det är sånt man får ta, jag blev ju äldre och mer upplyst ändå.. och det känns som om Sufjan Stevens kommer minska mitt britt-inderock lyssnade lite nu inom närmaste framtiden...

året är ju inte riktigt slut. men idag om ett år är jag förhoppningsvis kvar på nya zeeland! det är nog bara inse, nästa år kommer gå lika sjukt snabbt!

Men nu ska jag till Mullsjö och jobba och vem vet, det kanske kommer en lista nån dag...!

Inga kommentarer: