28.12.07

Vinter!

äntligen kom snön tillbaka! Igår var klienteran och åkte skidor men jag tänkte vänta med det till i helgen, då ska brädan på igen! får ju passa på när jag ändå är i mullsjö..

åkte till jobbet idag klockan 07:15 för att rapportera hur kvällen och natten varit. sen åkte jag hem vid 9. råkade åka i diket (jag svängde men inte bilen) blev uppdragen och sen gick det bra när jag kom ut på stora vägen..

Efter att jag kom hem har jag legat i soffan med en filt och läst en vetenskaplig artikel. trevligt! dessutom lyssnade jag på p3. en bra kanal. oftast. men de listade artister och alla verkligen hyllar Annika Norlin (säkert). De tyckte att bättre än så bli inte svenska kvinnliga artister. men va fan de överdriver så brutalt! så grym är hon inte. Robyn, en skön svensk brud med grymma texter och schyssta beats, hon nämdes inte ens. men det finns ju massa svenska kvinnliga artister som tex maia hirasawa, marit bergman m.fl. Norlin är alltså enligt mig totalt överhajpad och personligen gillade jag hennes engelska alterego, hello saferide, bättre.

nu ska jag plugga lite mer, äta mat, gå ut och gå, åka till torpa och käka och sen ägna en natt åt att sova utan att vara beredd på att jourtelefonen ringer närsom..
puss!

Inga kommentarer: