17.12.07

jag gillar mitt liv


det är sjukt kul att leva mitt liv. inte för att jag skulle klara av det i all framtid, men just nu funkar det fint!

det var galet kul att dra med tjejerna på roadtrip, till sommarn får det bli en vecka istället för bara tre dar.. ungefär 83 mil blev trippen totalt och innehöll allt man kan önska sig. sex, chips och rockenroll. eller? haha.

jag har ont i vänster axeln och jag tror det beror på att jag oftast bara har vänster armen på ratten när jag kör. och så hoppas jag att det är spänningshuvudvärk, för jag vill inte vara bakis längre.. det verkar dumt.

Det var en fråga på facebook, om man trodde på true love. jag minns att jag sa ett tag att jag trodde på kärleken och inte på nån gud. men ändå kom true love rätt långt ner på listan. egentligen borde den inte gjort det. jag är rätt mjuk i min hårdhet.. eller jag ska bli det..

imorn är det julbord med fezztingen och sen one hell of a Xmas med jonas. men innan det ska jag hem till jenny och plugga.. och träffa älsklingen. Sen drar han nog till alperna om en vecka.. tack för det..

Inga kommentarer: