6.12.07

Lars winnerbäck

så grymt.. det blev sån stämmning. till slut.
först körde han en massa från nya skivan. tror att det var nästan alla utom en. sen några gamla, först gamla fria nord. när hela publiken sjunger är det svårt att inte må bra. sen inropas igen och igen. och dessutom så körde han elden. och avslutade med att dra en story om en räv för att associera till låten de inte alls tänkt köra. änglar. fint. och allt avslutades med solen i ögonen. galet bra.

de stod där uppställda alla sex (7 med trummisen) och bara njöt. hoppas jag i allafall. jag njöt.

undra egentligen hur mkt winnerböck själv har knarkat. det är ju lite drogromantisering i vissa texter. och undra om han separerat från barnets mamma, det låter ju så på texterna. men han säger ju själv att han är svår att leva ihop med "du är svår att leva utan, jag är svår att leva med"

nu ska jag till Alnarp på finsittning och se hur bönder beter sig i kavaj. puss

1 kommentar:

Anonym sa...

det verkar som om vi har befunnits oss på samma konsert! grymt bra om du frågar mig!

vi kanske ses på gympan imorrn:)