4.8.08

go went gone

juli blev augusti. sjukt snabbt gick det. och det är på tok för längesedan jag skrev. Oringen var trevligt. veckan var semester och helt perfekt. men det var skönt att komma hem och inte behöva vara rädd för att mina fötter skulle slinka in under elin... det var dock kul att jag och mina bröder var där men inte päronen.. det kunde man inte tro.. 6e var som vanligt kul och oscar gjorde att jag inte behövde känna mig ensam, tur att vi hade varandra när patrik och sara var kvar nere i jkpg! Dock inträffade ju min vanliga 6e förbannelse.. jag skadade mig. eller någon annan gjorde. någon trampade mig på foten så att jam fortfarande, 10 dar efter, är öm och har en callus (kalkutgjutning som bildas vid fraktur) där nedanför lilltån. det är skit. för där ska min tatuering sitta på onsdag. och hur den ansvarige för logitiken hem från 6e är en stor gåta, men jag hoppas ju att det var något som blev fel så att de inte hade planerat att 1800 fulla orienterare skulle gå hem över fjällen!

jag berättade för både mamma och pappa om tatueringen. pappa tog det väl bäst, han var inte glad över det med försökte inte få mig på andra tankar. det försökte mamma. jag visste ju att det skulle bli så, men jag tänkte att det var bättre att hon blev arg nu än besviken sen när hon fick se den... sen fick jag dem att gråta genom att säga att de är mina bästa föräldrar. de är för söta=)

jag är inne i ett jobb-maraton. jobbar måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag måndag (idag) tisdag ledig onsdag för tatoo i gbg, jobba torsdag fredag lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag. sen har jag tagit ledigt en vecka... det är inspark;)

Patrik har denna vecka övergett mig för att leka farbror i stockholm och sen jobba på reaggefestivalen i uppsala.. i natt sov jag på kjellbergsgatan men denna natten kanske jag tar jonas rum på lyckhemsgatan, det är så tyst och tomt hemma...

jaja, ska lägga mig, om jourtelefonen ringer i natt blir det jobbbigt! puss puss

Inga kommentarer: