29.8.08

fredag

äntligen fredag tycker nog många, men för mig är det tudelat. var ledig idag eftersom jag jobbade i helgen. dock betyder det att igår var min sista dag. ska in och jobba på torsdag igen men from idag kommer det bara bli jobb vissa dar. men jag har pengar så jag klarar mig på resan och tills jag åker.. men det ör ju tråkigt inte ha något att göra om dagarna..

Ikväll ska jag på min vän kristofers födelsedags middag på jensens ska bli trevligt. jag och jenny var på stan och letade present innan. letade även efter en klänning som jag kan ha på hanna och rasmus bröllop, hittade dock ingen.. nu är det wallace and gromit på TV. så sjukt bra!

ska ner i tvättstugan och tvätta en maskin innan jag ska iväg. puss hej

(jag har tinnitus i mina öron, bobhund har tintitus i sina hjärtan!)

Inga kommentarer: