29.8.08

tisdag

Det är tisdag idag och 70 dar kvar tills vi åker.. Patrik är fortfarande lugn, det borde vara jag som är lugn eftersom tiden lär ju gå snabbare för mig.. men men det blir nog bra.

Har TVn igång, det är det där ordspelet flipflop. man ska gissa ett land med tre A, jag gissar på Vatikanstaten men kommer inte ringa in. om det skulle visa sig att det är vatikanstaten som är rätt blir jag arg, för då har jag sumpat hundratusen. så nu sitter jag med en skräckblandad förtjusning och lyssnar. Panama, guatemala, malaysia och afghanistan är redan sagt, kommer du på nåt mer? det är dessutom 10000 i säkert pris bara man kommer fram, hur kan det komma sig att man blir så hjärntvättad av ett sånt här program. nä jag har inte en aning!

sitter dessutom och väntar på att one tree hills första program på sjättesäsongen ska komma ner, vem var det han ringde i sista avsnittet av säsong fem egentligen, spännande! Jag hoppas att jake kommer tillbaka, men det lär han nog inte göra.

ska ner till gbg på torsdag och hämta en kvinna från en rättegång, jobbar 8-21 +jouren hela natten på torsdag. jobbar man bara en gång denna veckan kan jag lika gärna göra det rejält! sen ska jag ta med patrik till linköping på lördag! hoppas att bosses fortfarande är öppet. kan någon bekräfta det?

pusspuss

den sista personen som kom fram gissade på kanada. det var fel så hon fick bara 10000... gissa vad som var rätt. jo vatikanstaten, varför ringde jag inte?

Inga kommentarer: