29.8.08

läkare alltså..

Idag gick jag till farbror doktorn (eller snarare sjuksyster lizette). eftersom jag inte ens kunde ha ett lillfinger i öronöppningen trodde jag det skulle göra sjukt ont att undersöka, men hon var så duktig så. sen fick jag sitta kvar och vänta för hon skulle diskutera med doktorn om jag skulle få droppar eller piller. när hon kom tillbaka följde en läkarstudent med. hon ville också titta. hon var dålig.. det gjorde ONT när hon grävde runt. Lizette gav mig piller trots "att det inte har sprukigt och börjat vara än". tack för det! men nu är det så att jag tror läkarstudenten fixade så att det gick föder för det är en massa sårvätska och grejer i örat.. men men, det går väl över det med..

idag har jag sett på batman, the dark knight och sen på one tree hill. och shit vad jag grät. kunde inte ens prata med christer så söndergråten var jag, får ringa honom senare..

nu ösregnar det, jag som tänkt gå ut och gå en sväng till innan patrik kom hem från skolan..

och nu är jag offeciellt ingen fezzting längre..='(
men imorn ska jag leka med jenny och buttman! (tror hon sa att han skulle komma med iaf) men först upp till stallet, lizette sa ju att jag skulle ta det lugnt, så det gör jag, det blir wall-e ikväll! =)

Inga kommentarer: