17.8.08

ledigt

efter att ha jobbat 17 dar av 18 tog jag mig lite semester. fredagen, första semesterdan firades med pizza och fezztingmöte och axelssons. igår blev det winnerbäck m.fl i huskvarna. var trevligt men inte samma sak som att se honom i linköping. alla sjunger med så sjukt mycket mer där, och alla känner till de platserna han sjunger om och brudarna från berga jublar extra mycket när han sjunger om dem. men men, det var bra fast att han intekörde kom änglar...

ikväll ska vi på kräftskiva! mamma fiskade kräftor igår, jag lovade fixa fram recepetet på görans kräftor, men jag glömde ju det..

sjukt många världsrekord slås på OS, och phelps tog 8 guld!

fö är gerd och fredrik tillsammans helt offeciellt nu.. just so you know. imorn ska jag springa blodomloppet och jag hoppas att detsista AV SKORPAN PÅ TATUERINGEN SLÄPPER INNAN (oj då) fördetblir så jobbigt att springa i ballerina.. ungefär som de som springer i högklackat...

86dar sen åker vi! puss

Inga kommentarer: