19.12.06

"and there be no hope, for the boy who lost his soul"


Idag var jag lycklig. trots regnet, trots allt. jag glömde för några minuter hur mycket jag hade att göra och bara gick in i mig själv och musiken. för det var musiken som gjorde mig lycklig. Min Mp3 lyckades med en underbar blandning och ja, den spelade tre helt underbara, passande låtar på väg från skola och hem. Den har egentligen spelat väldigt bra musik på siståne, det var väl nån låt som drog ner stämningen härom dan, typ låten från de tre muskitörerna, men annars... idag blev jag så lycklig. men sen kom verkligheten. fast som Odd sa, det gäller att våga vara i förvirringen. och det är där jag är! stark!

man måste försöka i allafall.. men jag mår bra, undrar bara lite om när... men den som lever får se.. och det ska bli kul. masserade Anna idag, hon var en termin i australien och ska nu bli sambo med en västerviksbo. så kan det gå.. och jag är ju bara barnet, tänk var kul jag kommer ha fram tills joel gifter sig! ;)

fy! såg mitt schema för nästa kurs. kommer att gå alla dagar i veckan. ALLA. hujeda mig, har aldrig hänt innan.... dessutom har jag praktik under 1 maj, men jag tänker inte missa Uppsala och ellan, och även praktik då det är absolut gotland, men jag ska nog fixa det!


"ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö".. kommer kraven sjunka nu när snön aldrig kommer? fast det harju varit minus i ett dygn...

nä nu ska jag plugga lite pedagogik.. för det behöver jag.

puss hej, och kom ihåg, jag älskar fyllesms!

Inga kommentarer: