7.12.06

stilla natt?

sanningen kan vara hård, men förhoppningsvis sann..
och sanningen är det bästa att få höra. tänk på det alla.. känns så mycket bättre när man har fått höra den. även om den kanske var framtvingad och kanske inte det man egentligen ville höra. men det bästa. illamåendet försvann, men febern kvarstår..

imorn är det redovisning och sedan rapport-skrivning som gäller. vilken rolig fredag! men jag kommer att ha jenny. min bästa jenny. och idag har hon lärt sig att det gäller att prata tvärtomspråket med mig..

förhoppningsvis kan jag sova inatt. det blev två timmars sömn, mellan 4-6, jag är lite små trött nu.. och jag ska inte falla i nå´t nytt träsk. fast jag har en lindorkula kvar.. de är min nya kärlek, de bara smälter i munnen som ett smörpaket i solen. mums!

imorn får jag reda på om det blir nå´t paris nästa fredag. skulle vara mysigt! och kanske lite romantiskt... och christer kommer hit på måndag och tar hand om mig och hemmet. han är en bra grabb. när han inte har tungani fel mun.. tur att inte jag har honom som pojkvän! haha

pojkar är ett jävla skit dooda dooda, jag ska inte dricka sprit hejdedooda dej..

Inga kommentarer: