17.12.06

blöt och hårig...

Det regnar i skåne också, och djuren är bra på att fälla, de lär ju inte behöva vinterpälsen i allafall.. det skulle vara gött med ett eller två djur, de är så najsiga, i allafall de här..

upplopp igår i köpenhan, jag och Kajsa var inte orsaken, även om man lätt skulle kunna tro det.. hetare tjejer lär ju inte ha funnits i den stan på länge.

Det har gått en vecka nu utan någon konakt, jag är skit impad, både av mig och H, men mest av mig, det är ju jag som är bra här! Eftersom bror hävdade att jag var negativ när jag tippade en fjärde plats för killarna när de låg tvåa i längdskidestafetten(de slutade femma) så kör jag på en positiv känsla nu, en egocentrerad posetiv känsla. asbra! träffade esen igår, fikade på ariman, vi hade inte setts sen innan terminen började och vi flyttade till varsin stad. Det var trevligt, men det är sjuk hur liten världen kan vara, att hon träffade en kille på irland, som jag råkat surfa in på på myspace, och som visat sig vara en gammal bandmedlem i benny braun.

bror, jag och Selma kom ut på promenad. det var andra försöket, Selma vägrade på första försöket för det REGNADE, bra hund det där, mkt smart tjej.. Ja ja, vi gick till Rusta och esbjörn sprang in för att köpa nåt till min julklapp. spännande! sen diskuterades bland annat växthuseffekten - världen som är förstörd, att vi vet om det med inte gör något åt det... eller jag har ju iaf inte bil!

spana in i huvudet på en brat och jämför med i huvudet på en ingenjör, HI life har faktiskt lyckats, även om det tar emot att säga det.. ;)

och nej, jag använder aldrig försvarsmekanismer...

Inga kommentarer: