13.12.06

med ett finurligt leende på läpparna

Jag trodde inte att jag skulle klara mig så här bra, men det går ju helt suveränt! Är så nöjd med den här dagen (förutom att nån ignorerar mig) men den började med en vinst i kalendern. så nu är jag en chokladkartong rikare. till ett värde av 60 kronor! sen ringde de från sense och sa att jag vunnit en månads träningskort. hallelulija! asbra ju! skulle inte haft råd med ngt nytt.. har ju två hyror på 7800 att betala nästa månad och vi får 5000 av csn... men här sitter jag med ett litet leende på läpparna och rummet luktar christer!

På måndag har jag min första massagekund som jag inte känner. ska bli spännande. mycket spännande!

skulle vilja gå på P3guld-galan, frågan är om jag vågar mig til göteborg. Tack joel för att du pratade bort natten med mig härom dan, det var trevligt!

Det blev inget paris, men det gör inget, tror inte att de biljetterna gjort någon lycklig ändå.. jag ska åka till en annan huvudstad istället: Köpenhamn!

men nå´t roskilde kanske det inte blir... inte ens fjällvandring.. men det märks! det blir kanske skottland med maria i februari. NAJS!

och det är lucia och jag är glad

Inga kommentarer: