30.12.06

ett varv? eller 365?

Igår satt jag och tittade på "Så som i himlen" och på slutet skickade jag ett sms till en person där det stod "Jag vill också hångla i österrike". för på filmen var de i mozarts stad och hade sex..

Men sen kom jag på, jag har redan hånglat där. eller några mil från salzburg (mozarts stad), i Radstadt. nämligen förra nyåret. till toner av liquidos narcotic och nyårsraketer i mängder invigdes 2006 i österrike. men jag ska inte bli bitter. snarare känna en befrielse. eller nå´t... fast frågan är, är jag nu tillbaka på ruta ett?

om nyåret firades i alperna så firades midsommar på madeira. Jag har kanske vägt upp mina fyllor genom att ha varit nykter när man i sverige ska vara onykter... känns bra att tänka så.. Men om jag får ledigt från praktiken kommer valborg 2007 att firas med elin i uppsala och midsommar hos erik i stjärntorp.

Jag har drömt så skumt de här två senaste dagarna. och det är inte ens fullmåne! eller? undra om nattens hångelkung finns på riktigt. men jag blir nästan lite rädd för mig själv.

2006 började i alperna med nära och dåvarande kära, och avslutas med vänner i en femma i vasastan, och det blir nog minst lika bra. även om det inte går att beställa hångel som efterrätt...

"This is the year" -Marit B, ska den äntligen glla för mig nästa år? vi får se om 366 dagar....

kan jag få beställa my humps och lite justin till imorn? då blir det party! ;)

Inga kommentarer: