8.3.07

mähäh'

erik sa att det här va en av hans bästa sittningar ever. jag tror att han ljuger. men vem vet- allt gick rätt smidigt. maten var riktigt god!

maria var vakwn nu och skickade en låt. low restistance. jag borde inte fylleblogg. jaq har drömt flr dumt. dumma drömmar. varför kan inte allt bli som det är lättast som. fast samtidigt. varför ska jag alltid hitta allt bra direkt. jaja. skcikade hem jonas i en taxi till dalvik. hoppas att han ionte blev arg. men han blev utslängd. tur att inte jagsatt ner. är så grymt sugen på burger kings pommes med såsen från kebabbaren. t'nk att man kan vara så fixerad qv en kebab sås. tir qatt uag har jenny

tror att jag ska lägga ner nu. men kul var det att karin lurade en kille att jag var hennes x och jenny min nya. ahh- fylle... ... natten

Inga kommentarer: