21.4.07

billie the vision och fulla barn

Jobbade i gaderoben på Skylten igår. Det var en grym spelning och det var kul att träffa fulla högstadie och gymnasieelever. ett exempel "HEEEEJ" "hej!" "DU HAR JU SKÅP VID MIG!" "ja!" "HAR DU SETT MIG NÅN GÅNG?" "Jättemånga gånger..!" " VI MÅSTE HÄLSA!" "vad heter du?" "ELIN, VAD HETER DU?" ...osv. sånt händer bara på fyllor, skulle ge en tjuga för att se deras möte i skolan på måndag...

Billie the vision & the dancers var bra både som artister och att snacka med efteråt. MEN de hävdar att Sveriges godaste kebabsås finns på Ronnebykebaben.. felfelfel säger jag, den är ju här i linköping på kebabbåren! de skulle kolla upp det hela om de hittade dit... Jag och maria stod under konserten och åt varsin vegansk chokladboll när båda hajade till och tittade på varandra. varför? jo, lineen "I rather dance with you than talk with you" kom från sångarens mun. WTF, det är ju king of convenience strof! 16 maj är det förfest på l'orient med en DJ som bara vänder skivor från 90-talet, I´ll be there!

igår var en stressig dag. mejlet med texten och affischen om Oringen spexet hade mystiskt försvunnit från min mejl och panik utbröt. men som tur var läser anders Kratz sin mejl ofta och skickade det igen åt mig. TACK!

Jag är kär i livet tror jag, mår grymt bra iaf!

Inga kommentarer: