5.4.07

för att citera en rolig konversation som ägde rum nångång mellan 02:30-04:30 i natt
"mm, jag är ju blond.." sa jag på skämt "jag har aldrig sett dig så" sa leo. "I mina ögon är du brunett" svarade andreas. tack killar! i övrigt diskuterade vi fettma i USA, musik, attacker mot usa. kärnvapen, jordens långsamma, plågsamma död. och annat upplyftande!

jag är brutalt trött idag. och bakis. var full fram till lunch tror jag. kom hem tjugo i fem, somnade fem sov till åtta somnade om vid 9 och sov till elva.. jag lägger mig tidigt ikväll!

Har brutal träningsvärk efter bodypumpen. inte en höjdare eftersom jag ska tävla imorn. ojdå..

Idag fyller Sanna år. och mina föräldrar har varit gifta i 32 år. trettiotvå! galet. imponerande. undra om vår generation nånsin kommer klara det. eller jag ska ju gå in för det men man kan ju inte veta.. det kan man inte med nåt..

15 grader i skuggan här i jönköping. hos elin i edsbyn snöar det och blåser storm. säger ju att jkpg är bra!

Halland i morgon och hem söndag. ska lägga telefonen på stället i mormors fönster där det finns täckning, om ni behöver nå mig..

Inga kommentarer: