2.4.07

måndag

Vad skulle jag göra utan mina måndagspass på sense?
Jag skulle inte vara samma människa. Att veta att jag iaf en gång i veckan tar ut mig max så att kroppen skakar och skriker efter mattrits att jag ätit en dubbelportion. man blir så pepp! Idag var nanne utbytt mot the arks seger låt och när jag stod där på cykeln och trampade hade jag sån lust att knixa och sparka bakåt. dessutom lyckades jag nästan hålla buktrycket hela corepasset så imorn kommer jag har större muskler!

Lördagens sexmästerifest var ingen höjdare för jag gick runt och var arg. frågan är varför, men jag tänker inte lägga ner kraft att ta reda på just varför.. det var ju då. jag lever nu. Lämnade därför iväg henriks mobilladdare till hans far i söndags. skönt att ha det avklarat. så signerar vi de sidorna och bränner dem för att låta minnet vårda det som var bra. Precis som innan... and off we go!

Fy har praktisk tenta imorn, på engleska! undra hur det ska gå.. tänkte läsa igenom papprena innan jag går och lägger mig, men jag somnar snart stående.. fast jag sitter. Sov ändå mellan 22:10-09.15 inatt så jag borde inte vara så trött..

Bror tog sig inte runt UL-SM, höften svek. och Martina fick ett järnrör i ljumsken på väg till ettan. hujeda mig. hon klarade sig dock. folk har dött av pinnar i ljumsken tidigare..

LHC möter Modo i final. heja Ö-vik!

(tobias och Lisa skulle äta både kebabsås och bosseglass idag hemma i linköping. fusk!)
imorn är det mingelkväll på onsdag piratsittning, torsdag deg, fredag tävla, lördag (påskafton?) Gekås.. framtiden är full av överaskningar!

Inga kommentarer: