13.4.07

fenomenalt


bloggen har blivit på svenska. wow.

Jag har bestämt mig! 18 maj kommer att firas på konvaljegatan. jag struntar i att mamma och pappa kommer väcka mig innan jobbet för att sjunga, jag ska fylla år i linköping. Anledningen är dels att det kan vara sista gågen någonsin i hela mitt liv som jag kommer ha chansen att bli ett år äldre i mitt barndomshem, samt att maria arrar konsert med mellanstadie-DJ.. tror hon sa att shout out louds skulle komma också.. men mitt minne.. Men boka biljett till jönköping den 26e maj för då kör jag och jenny grillparty!

Idag gick jag upp tidigt för att plugga.. tror inte att det gav så mkt, det gick rätt kasst på den muntliga duggan vi hade idag.. " kan du beskriva med terminologin vad som menas med psykodynamisk approach?" -ehh nä... Fick också näsblod under de tio minuterarna vi hade att förbereda oss. lovely..

Jag har tre artiklar att skriva till den 20, ojoj... på måndag börjar 4 veckor av praktik. hårt med skoj. måste fixa listningen också till höstens kurser.. tror det blir en nutritionskurs och två praktikperioder..

Jag har sett hela säsongen av my so-called life och insett att jordan (jared leto) har världens finaste ögon och att man vill drunkna i dem.. Men sen kom jag och tänka på en annan snygging, olof mellberg. alltså, både jared och mellberg vill man ju ha som de är, men skulle det finnas en kombination av dem så tror jag inte att den skulle vara snyggare. snarare tvärtom. två + blir inte + i det här fallet.. som brad pitt och angelinas barn. spådomen av hur deras barn skulle se ut i framtiden var ju inte vackert.. fast snygga människor får snygga barn sägs det. men jag tvivlar, för perfekt funkar inte. se på ett förhållande. det måste gå att bråka för att det ska funka, men bråkar man är det väl inte perfekt. eller?

ähh, jag ska försöka ut och cykla trots den här låsningen i ryggen. var på väg hem från skolan nu i morse och tog ett steg och det bara högg till, sen kunde jag knappt gå men cykla gick ok.. ska testa iaf..

Det är fredag och veckans 3 examinationer är över!

Inga kommentarer: