4.4.07

skarp & vacker värld

Jag verkligen gillar jönköping skarpt. Igår när jag cyklade hem från vår lyckade mingelkväll sken månen stor rund och gul och speglade sig vackert i både munksjön och rocksjön. sånt blir jag lycklig av.

Har haft mina linser i flera dar i rad nu. wow, inte varit så flitig med dem sen femdagars! men ikväll ska jag inte ha dem, ska få den där suddiga gratisfyllan hade jag tänkt. Det är piratsittning. ska vara hos maria vid 17 och innan dess få en aktivitets analys av josef klar.. hurra. men sen är det lov till seminariumet på måndag. Det kommer nog gå lika åt helvete som den praktiska tentan igår gjorde. klarar mig om jag har tur och de bedömde snällt. jag fick ju trots allt göra den på engelska...

Idag diskuterade vi i gruppen om man blir mer sugen på sex om man har det ofta. jag sa ja, men ocskå att abstinensen kommer om man haft det ofta och sen får ett avbrott. om det går för långtid så blir man av med lusten och man blir likgiltig. typ... Det finns dock alltid en längtan efter en varm sked eller kramar. Vi kom fram till att vi skulle bli bättre på att bekräfta oss själva och kramas lite oftare.

en skolvecka kvar till praktiken!

Jag har lust att gå omkring och bara känna mig smal, smidig och sexig i mina vårtaights!

Inga kommentarer: