4.3.08

can´t compete, you´re made of stone.

Jens Lekman. en klok man med bra texter.. I Your arms around me sjunger han följande: "What's broken can always be fixed, what's fixed will always be broken”. och det är ju så sjukt sant! även om man vänder och vrider på själva meningen och lägger olika innebörd i orden är det sjukt sant.

Hörde nyss Melinda Wredes "Det är slut" på radio nyss och jag skäms lite för att säga det, men den var helt ok...

satt och kollade på bilder på fejsboken, fan jag är seriös på kankse högst fem bilder av nästan 200. det är illa. varför är det så? är det för att jag skäms för mitt riktiga jag? en osäkerhet som visar sig på kort.. så kan det vara.. men det är ju så tråkigt. men klassens clown är ju den som typ kompletterar sin korthet med att dra skämt. av osäkerhet.. och jag måste börja lita på att folk tycker det de säger och inte ta det som ett skämt...

ska jobba på kåren ikväll. det är utlandsfest. kommer bli mycket folk och mycket fylla.. men kul! måste bara sova först.. och så lovade jag carro att rida drumbow idag också. inte lika mycket träningsvärk idag som jag hade efter förra veckans träning.. framsteg?

krya på dig bror

puss

Inga kommentarer: