2.3.08

tatuering och svenssonliv

Igår sa lisa åt mig att hon hade glömt att jag var sån Svensson. hur vi kom in på det hela var genom att jag berättade att jag skulle tillbringa förmiddagen i soffan med att se på vasaloppet. fast jag skulle inte kalla det Svensson, jag skulle mer kalla det nörderi. eller eventuellt lathet. ställde klockan på en minut i åtta, tog min kudde och mitt täcke och la mig i soffan. ända till klockan halv ett låg jag där.. najs. första gången på typ fem år som jag sett vasaloppet. sprungit skåne-premiären de andra åren..

Men jag funderar på det där med Svensson-liv. i framtiden tror jag att Svenssonlivet istället för att bestå av villa volvo och vovve mer kommer vara, sexig singel i storstad, a la sex and the city.

Jag vill ju ha en tatuering. helst ängeln och djävulen på den här bilden http://www.emilystrange.com/beware/buyordie.cfm?i=6067 men jag vill ju inte ha nån så stor, så om nån kommer på nån schysst mening man kan tatuera in på foten blir jag glad. just nu leder people are strange och love kills slowly. fast gärna nåt glatt. jag är rätt glad av mig..

och den här helgen har jag tänkt på Gustav. RIP...

Inga kommentarer: