15.3.08

skärtorsdag

idag är det skärtorsdagen det betyder att i valla skulle det kommit påskkärringar och påskat. men inte här och tur är nog det, för jag har inget godis hemma. patrik har godis hemma, jag skulle aldrig klara av att ha en skål godis ståendes framme sådär -det är därför antalet godisar minskar varje gång jag varit där..

Det är skärtorsdag idag och jag har precis ätit våfflor till lunch. tänkte att det hängde ihop med årstiden.. våffeldagen är ju om nån vecka, eller hur? fast jag kan ju ha helt fel..

denna torsdag borde jag skriva på min vetenskapliga rapport om omvärldsanalysen och skit, men jag fattar inte det meningsfulla i det så jag skiter i det för en stund. till typ lördag... Då är jag och jenny i linköping och det ska bli storm, så vi kan ju alltid roa oss med att göra skolarbete..

eller vad var det alla med lov sa, Glad påsk!

Inga kommentarer: