4.3.08

Stryk

Igår spöade johanna mig två av tre gånger på biljard.. men det var kul och sista omgången förtjänade jag faktiskt att vinna! Sen kom jag hem och bläddrade genom kanalerna. fastnade på en som visade kampsport. det är en såjävla sjuksport. till slut vann ena killen på knock-out efter att ha sparkat sin motståndare i huvudet. kommentatorerna var helt uppspelta och facinerade. stört! Sen bläddrade jag över till tv4sport och de snackade med naim, som blivit klar för os i peking. kul för honom, men roligast är nog att jag själv ha boxats mot honom.. jag var lite rädd för att skada honom eftersom jag tidigare fått USM-tvåan att börja blöda efter en klockrenträff, men efter ett tag sa Naim åt mig att sikta på honom istället för hans handskar... Boxning är, förutom att jag inte gillar våldsporter, är snabb i mina rörelser eller ens smidig, faktiskt roligt!

nu ringde de från förra sommarjobbet men jag kan ju inte jobba där utan ska vara i mullsjö fast jag sa att jag kunde jobba extra..=)

sen berättade johanna för mig att jag redan halt brutit mitt nyårslöfte under insparken vilket jag totalt glömt bort.. så det räknas inte.. haha =D ...och det där med tatuering. just nu är jag mer inne på "nothing else matters", "friendship never ends" eller nåt schysst citat.. men det ska ju vara rätt kort eftersom det ska få plats längst med fotsulan.. kom med förslag!

köpte lindorchoklad igår med apelsinsmak. den är så sjukt god. som orgasm i munnen varje gång!

Inga kommentarer: