15.3.08

linnea du är en TÖNT

jag börjar märka på mig själv hur töntig jag är. här går jag omkring och småler.. Ilandsproblem? antagligen.. eller iaf ett lyxproblem.. hehe, och på fredag fyller P år men jag slipper köpa present har han lovat, bara han får en puss, och det kan jag ställa upp på! =) lyxproblem det med även om det inte är nåt problem..! och jag träffade Ps mamma igår, kanske går det lite snabbt, men vafan, varken hon eller jag åt upp varandra;) haha.

jag har min, förhoppningsvis, sista skiftliga tenta på arbetsterapeutprogrammet imorn, om det inte blir omtenta vill säga.. sen är det "bara" C-uppsatsen kvar... bläääää!

och till helgen blir det linköping med jenny och helgen efter åker vi till mormor.. då blir det tävlingspremiär för mig mamma och jenny. om jag lyckas lura ut henne! sen ska vi på revyn!

puss

Inga kommentarer: