7.11.08

Hej-Då-Fika

Igår hade jag en del av mina vänner över på en Hej-då-fika. Eller snarare på återseende-fika. För vi kommer att ses igen, var så säkra! Men Åhhh vad underbara de är! Fick en hej-då-bok där dem som inte redan skrivit fick skriva och med en del groteskt fula bilder på mig i=). Precis som Christer gjorde väljer jag att låna några rader från bokens första sida:
"Det finns människor som hör ihop.
de hör varandras viskningar och rop.
Det finns band som aldrig klipps av.
de leder dig framåt och de tar dig tillbaks."

Bokens innehåll framkallade tårar och om tanken var att de skulle lätta på min hemlängtan när jag har svåra stunder på resan, så kommer den inte att hjälpa. Men ni är underbara vänner och kommer vara med mig hela resan, både i tanke och hjärta!

Ska avsluta med Christers fina, lånade, ord:
There's nothing as nice as someone who shares,
your laughter, your secrets, your wishes and cares,
someone who's there through your good times and tears,
who stays by you your side as your friend through the years.
-Autymn Skillings-

Tack för att ni finns!
Puss

Inga kommentarer: