25.3.07

en söndag i soffan


Jag har en underbar vän. hon heter Jenny. i natt fick jag sova hos henne. och vi kompletterar varandra så bra! jag föredrar att ligga innerst och trycka mig mot väggen, medans hon vill leva lite på gränsen. eller som hon själv säger, hon vill kunna fly om det det ligger en hemsk människa innerst.. som jag.

Det är våffeldan idag. Jag åt choklad i två timmar igår och sen till Kryckan. det var najs. sen åt jag kebab på evergreen, bråkade om att få tomat och sen fick jag ont i magen. som vanligt efter evergreens kebaber.

usch vill ni veta nåt dumt jag har tagit ledigt från jobbet fel vecka! det är roskilde vi snackar nu. men jag ska lösa det..

Fredags var en dum dag fram till 17. för det första så har mitt internet lagt av så jag kunde inte ladda ner men in trees, inte kolla på en karta över jkpg var jag skulle mtb-cykla och sen kunde jag inte skicka in min examination. sen när jag skulle till a6 för att köpa sprit inser jag att nån har snott min fina cykelkorg i trä. duma den! sen väl på systemet inser jag att legitimationen är kvar hemma. som tur är upptäcker jag det innan kassan så jag slapp skämmas. sen funkade ju fortfarande inte internetet när jag kom in så jag tänkte lägga in grejen på mp3n och cykl till sofie. men då hittade jag inte sladden! efter att ha gått igenom alla lådor två gånger kom den fram. men då var klockan för mkt för att åka till sofie så jag fick bege mig till kåren för att jobba tacosen. som tur var fick jag låna kårhusgeneralens dator så examinationen kom in i tid.. pju!

Sen efter det så var det isolation years på bigbongo och det var grymt! när internetet kommer tillbka ska jag vara olaglig..

Jag gillar inte jennys dator, för den har dumma bokstäver och tangenter..

imorn är det workshop på modeller.. jag gillr inte modeller... modeller är tråkiga. och killar är dumma. klockrent jenny!

(vi är efterfulla)

Inga kommentarer: