29.3.07

i vanliga fall..

Alltså, jag skulle inte säga att jag tittar så mkt på TV. inte för att de program jag följer är på datorn utan för att de aldrig visas..
one tree hills nästa avsnitt är 2/5
Men in trees, går inte att hitta när avsnitt 18 sänds, åhh!
grey's anatomy visas snart, 12 april
och prison break har säsongsavslutning på måndag...

eller som de sa i senaste avsnittet av grey's :
Addison: So God wants you to be an adulterer.
Izzie: Well, God got a virgin pregnant by magic. He’s not playing by the rules.


Jag har blandade känslor för helgen. Det ska bli spännande att se vem den här Lisa är som ska sova i min bäddsoffa brevid min bror mellan söndag till lördag. Men jag skulle gärna sova brevid någon själv.. I vanliga fall skulle jag bli överlycklig om nån av mina bröder kom på besök. och det är jag också!
5/5 ska jag och maria fira vårt magiska datum och lyssna på en massa mumsig musik! www.popadelica.se

Inga kommentarer: