28.3.07

könsrollande glass!

JAG blir så arg! det fanns inte ord så frustrerad jag blev når jag såg GBs nya sortiment. visste ni att de hade en glass som heter "girlie" och är en rosa stjärna med glitterpinne! samtisigt som de lanserar en simpsonsglass.. hur ska vi kunna bryta mönster, könsroller och få könsneutrala färger om företag som tillverkar glass kommer och förstör?! glass är ju ändå nåt som påverkar barn rätt hårt! http://www2.gb.se/campaign/aretsnyheter/ och jag som tyckte om GB och deras kanelglass med kolarippel som jag vann pris för....

Mellberg har antagligen brutit näsan... fan, precis när jag slog på TVn.. vem ska man kolla på nu?! mellberg är heltklart landslagets hetaste spelare, men ser bättre ut med håret avrakat..


jag är fortfarande överlycklig över att jag lyckats logga in på nätet på nån annans nät.. för det har kommit ner två men in trees avsnitt och jag har redan avverkat ett! gonatt!

Inga kommentarer: